Završena izgradnja zgrade u Šandora Petefija

Firma DG company je za godinu i po dana uspešno završila projekat izgradnje najekskluzivnije zgrade u Subotici i široj okolini. Izvedeno rešenje ulične fasade rezultat je realizacije idejnog rešenja dobijenog putem međunarodnog konkursa.

Prvi put je u Subotici privatni investitor raspisao konkurs za idejno rešenje fasade novoizgrađene zgrade u istorijskom gradskom jezgru. Trinaestočlani žiri koji je u sastavu imao ugledne građevinske inženjere i arhitekte odabrao je najbolje rešenje od 93 pristigla rada iz 17 zemalja.
Pored velikog broja radova iz cele Srbije, raspisanom konkursu odazvale su se i arhitekte iz Austrije, Azerbejdžana, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Gruzije, Hrvatske, Italije, Japana, Kine, Litvanije, Nemačke, Rumunije, Rusije, SAD, Slovenije i Ukrajine.
Autori pobedničkog rada su Bojana Kovač Đurasinović i Miloš Đurasinović (Studio PLATFORMA, Beograd, Srbija).

Na fasadi su korišteni izuzetno kvalitetni materijali poput kamena kanfanar, kompozitnog materijala Trespa, stakla, po prvi put u Srbiji žaluzine Hunter Douglas kao i skrinovi (zaštita od sunca). Simbol ove zgrade je dekorativni element u vidu cveta koji je nekada u kamenoj obradi ukrašavao ovaj objekat. On je ovde primenjen u nešto većim dimenzijama, novim materijalima i svedenoj geometriji, a uz blago osvetljenje naglašava određene tačke novog objekta.
Postavili smo visoke standarde i u samom procesu gradnje kao i završnim radovima i opremanju stanova. O tome svedoče mnogi naši partneri poput: Geberit, Rehau, Huppe, Uponor, Hoppe, Faral, Mottura, Jika, Villeroy, Boch, Ariston, Hansgrohe, Bosal, Gedy, Kolpa-san, Spačva, Marazzi, Rockwool, Henkel ceresit…

Ukupna površina objekta iznosi 6.000 kvadrata, sadrži tri poslovna prostora sa ulične strane, četiri sa dvorišne i ukupno 36 stanova u dve lamele.

Parking mesta neophodna za funkcionisanje jednog ovakvog kompleksa obezbeđena su podzemnom garažom sa preko 60 parking mesta. Novoformirani pasaž između dve lamele je oplemenjen zelenilom i mobilijarom za potrebe stanara. Veza tako formiranog pasaža (bašte) i ulice se realizuje pešačkim prolazom sa kapijom, dok se u podzemnu garažu ulazi direktno sa ulice.
Veza podzemne garaže i izgrađenih lamela se realizuje stepeništem i liftom.